kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran

  • masa pelepasan:2024-02-28 15:12:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:387
  • Penerangan pantas:

    kumamoto,(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta peli

Kandungan artikel

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya,kumamotoPenukar minyak tenggelam fasa tunggal, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi),kumamotoHarga pengubah jenis kering, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

GulariyaCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Jabatan jualanPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Skop projekKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Kebocoran minyak di flange looper

kumamotoDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Pasukan pengubah kuasa

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

kumamotoMaklumat produk lain
  • SalsalsallePembuat lif villa rumah tanggaRundingan dalam talian

    SalsalsallePembuat lif villa rumah tanggaRundingan dalam talian

  • MachidaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kekuatan tegangan

    MachidaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kekuatan tegangan

  • XinjiangPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara menolak kaedah saintifik dalam keh

    XinjiangPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara menolak kaedah saintifik dalam keh

  • XinjiangPenghasilan jambatan naikTindakan privasi apa yang termasuk

    XinjiangPenghasilan jambatan naikTindakan privasi apa yang termasuk

  • CrossnoJembatan naik kecil sederhanaBerapakah harganya

    CrossnoJembatan naik kecil sederhanaBerapakah harganya

  • CrossnoPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis peranan yang dimainkan dalam industri

    CrossnoPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis peranan yang dimainkan dalam industri

  • CrossnoPemulihan Semi-AutomatikKelebihan pembinaan operasi

    CrossnoPemulihan Semi-AutomatikKelebihan pembinaan operasi

  • GifuPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

    GifuPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

  • segera:Peringatan: Maklumat kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran memberi anda kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran oleh syarikat kami, perkhidmatan kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran. kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di kumamotoGrid Negara TransformerTingkatkan kepada kepintaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!